luni, 18 aprilie 2011

Tudor despre visul de a fi pilot

Am sa incep cu "m-am abonat", pentru ca acesta este motivul mail-ului si am sa continui cu "de ce m-am abonat ?", pentru ca acesta este lucrul care conteaza cu adevarat. Raspunsul este simplu, inca din copilarie mi-am dorit sa devin pilot. La momentul respectiv a fi pilot, pentru mine insemna sa fi un tip smecher care se plimba cu o masinuta cu multe stickere pe ea si care scoate fum din roti. Ei bine....pentru unii de varsta mea sau poate chiar mai innaintati, raspunsul este inca acelasi, dar modul meu de a vedea pilotajul s-a schimbat enorm de-a lungul timpului. Pot spune ca sunt un tip care face foarte mult sport, am facut si performanta, am ajuns si in varf, dar si la coada sirului, cu toate acestea, am trecut peste si am mers mai departe. Am invatat ca pentru a fi un bun sportiv si pentru a ajunge sus, in primul rand trebuie sa iti stabilesti telurile, "unde vrei sa ajungi cu adevarat ?" Dupa ce ai reusit acest lucru, e momentul sa treci printr-o lunga perioada de munca sustinuta, auto modelare si dezvoltare de caracter. Toate acestea le reusesti doar printr-un singur mod, PERSEVERAND, mergand mai departe chiar daca drumul se ingusteaza tot mai mult, si luminita de la capatul tunelului pare ca se indeparteaza tot mai tare. Pilotajul fiind de asemenea un sport ,toate aceste lucruri se aplica in egala masura.
Cu o saptamana in urma, pilotul Dunlop a tinut o prezentare la Mesota (o idee foarte buna dupa parerea mea)despre ce inseamna sa fi pilot , despre curajul de a-ti arata potentialul pe un circuit special amenajat, nu punand viata altora in pericol in incercarea de a demonstra cat de tare poti sa apesi pedala de acceleratie. A prezentat partile bune, (adrenalina, party-urile, popularutatea) dar si partile rele (costurile, problemele care pot aparea la masina, etc.) cu toate acestea, sentimentul de a fi la volan intr-o cursa incercand sa iti depasesti propriile limite, este nepretuit. Dar pentru a ajunge la volanul acelei masini incercand sa iti depasesti propriile limite, trebuie mai intai sa acumulezi cat mai multe informatii si sa fi cat mai documentat despre ceea ce te asteapta, desigur, sa-ti stabilesti si concurenta. Cred ca acesta este motivul pentru care m-am abonat, pentru a fi cat mai aproape de visul meu.

Un comentariu:

  1. Buna Tudor.

    Ca urmare a tombolelor saptamanale ale Pilotului Dunlop, esti castigatorul saptamanii. Premiul intermediar pus in joc consta intr-un tricou si o sapca Dunlop.
    De asemenea, pentru ca povestea ta este una foarte frumoasa, am pus-o si pe blog.

    Sper sa iti placa acest lucru.

    Unde anume doresti sa primesti premiul castigat?

    O zi excelenta!

    Pilotul Dunlop.

    RăspundețiȘtergere